מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידה לריאות ילדים ב"וולפסון"

ד"ר קרן ערמוני-דומני מחליפה בתפקיד את ד"ר אביגדור מנדלברג, שימשיך לעבוד בצוות ריאות ילדים בבית החולים

ד"ר קרן ערמוני-דומני, מנהלת יחידת ריאות ילדים ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר קרן ערמוני-דומני נכנסה לתפקידה החדש כמנהלת יחידת הריאות בילדים במרכז הרפואי וולפסון בחולון. היא החליפה בכך את ד"ר אביגדור מנדלברג, שימשיך לעבוד בצוות ריאות ילדים בבית החולים.

ד"ר דומני, אם לשלושה, סיימה לימודי רפואה בטכניון, התמחתה ברפואת ילדים ובמחלות ריאה בילדים בבית החולים לילדים דנה במרכז הרפואי איכילוב התמחות-על מחקרית בתחום השינה השלימה ב-Cincinnati Children's Hospital Medical Center, ארה"ב.

בין יתר עיסוקיה הקליניים: אבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מחלות ריאה נלוות למחלות נוירולוגיות, מחלות שריר ושלד וברונכוסקופיות בילדים.

בנוסף, היא גם מרצה בחוג לרפואת ילדים בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, מדריכת סטודנטים ומתמחים ומרצה בכנסים רפואיים בארץ ובעולם.

פרופ' אילן דלאל, מנהל אגף הילדים ב"וולפסון", שבירך את ד"ר דומני עם כניסתה לתפקידה החדש, ציין שהיא "תוספת כוח אדם משמעותית לאגף הילדים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", הדגישה בברכתה את העובדה שד"ר דומני מביאה עימה תחומים חדשניים שאותם תיישם לטובת כ-700 אלף תושבי האזור.

נושאים קשורים:  פרופ' אילן דלאל,  ד"ר קרן ערמוני-דומרני,  ריאות ילדים,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
12.02.2020, 19:22

ברכות לד״ר אביגדור מנדלברג על עבודה מצויינת וממושכת בבית החולים, ואיחולי המשך עשיית רפואה מבורכת גם לאחר הגיעו לגיל פרישה

26.02.2020, 00:36

מברך את ד"ר אביגדור מנדלברג בהצטרפו למועדון הגימלאים של בי"ח וולפסון. עשית עבודה מעולה במהלך השנים בבית החולים. ניחנת בכשרון ו מסירות וענווה. מחלקת הילדים תרוויח מהמשך עבודתך בה. כל טוב!