מינויים

אושר מינוי המנהלים החדשים לבתי החולים רבין ומאיר של ה"כללית"

ד"ר איתן וירטהיים ינהל את המרכז הרפואי רבין בפתח תקווה וד"ר ירון מושקט מונה למנהל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא

בית החולים בילינסון במרכז רבין בפתח תקווה (מקור: ויקיפדיה)

מינוייהם של שני מנהלים חדשים - למרכז הרפואי רבין בפתח תקווה ולמרכז הרפואי מאיר בכפר סבא – אושרו השבוע על ידי דירקטוריון שירותי בריאות כללית בראשותו של אלי אדמוני. האישורים ניתנו לפי המלצת מנכ"ל הכללית, פרופ' אהוד דודסון. כן אושר המינוי של שני בעלי תפקידים בכירים בהנהלת הקופה.

ד"ר איתן וירטהיים, שעד כה ניהל את המרכז הרפואי מאיר, עובר לנהל את המרכז הרפואי רבין במקום ד"ר ערן הלפרן שפרש. ד"ר וירטהיים הוא מומחה ברפואה פנימית, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר שני בהצטיינות במינהל מערכות בריאות מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.

כמנהל המרכז הרפואי מאיר הוא הוביל אותו, בין השאר, לזכייה בפרס בית החולים המצטיין של ה"כללית" בשנים 2016 ו-2018. קודם לכן מילא ב"כללית" את תפקיד סגן מנהל "בילינסון", מנהל בית החולים השרון וראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים בהנהלת הקופה.

ד"ר ירון מושקט מונה למנהל המרכז הרפואי מאיר. הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, מומחה במיילדות וגינקולוגיה, מומחה במינהל רפואי, מוסמך במינהל מערכות בריאות בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ומוסמך כרופא צלילה בכיר.

ד"ר מושקט כיהן קודם לכן כמנהל בית החולים השרון ועד כה מילא את תפקיד ראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של ה"כללית". בין הישגיו הבולטים בתפקיד זה: קידום הרשומה הרפואית הממוחשבת בבתי החולים של הקופה, בניית התכנית להרחבת מספר המיטות בבתי החולים של ה"כללית" והקמת מרכזי מצוינות ולמידה ארגונית לשיפור בטיחות המטופל.

בנוסף אושר מינויין של מירב גוט למנהלת מחוז תל אביב-יפו של ה"כללית", במקום פרופ' שלמה בירקנפלד, ושל רות אופטובסקי לתפקיד סמנכ"לית בהנהלת הקופה וראש חטיבת שירות וקשרי לקוחות.

מירב גוט היא סגנית אלופה (מיל.) בצה"ל, בוגרת תואר ראשון ושני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ומוסמכת במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון, בוגרת המכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה של צה"ל. היא מכהנת עתה כמנהלת מחוז צפון של הקופה ומילאה ב"כללית" תפקידים נוספים בתחומי משאבי אנוש, אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה. כן שימשה כמשנה למנהל בית החולים במרכז הרפואי רבין.

רותי אופטובסקי היא בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בקרימינולוגיה וסוציולוגיה וכן לימודי תעודה בעיתונות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן. היא גם בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. בתפקידה האחרון שימשה כראש אגף שירות בחטיבת שירות וקשרי לקוחות והובילה תחומים רבים נוספים בכל הנוגע לשירות שהקופה מעניקה למבוטחיה. מילאה שורה של תפקידי שטח ומטה ובהם כמנהלת תקשורת שיווקית במחוז המרכז, סגנית מנהלת מרכז השירות, מנהלת מחלקת האסטרטגיה, מחקר ותכנון וכעוזרת המנכ"ל.

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, בירך את המנהלים החדשים וציין כי הם מביאים עימם ניסיון ניהולי עשיר. כמו כן הודה לד"ר ערן הלפרן ולפרופ' שלמה בירקנפלד "על תרומתם רבת השנים ל'כללית' ולקידום בריאות הציבור".

נושאים קשורים:  ד"ר איתן וירטהיים,  ד"ר ירון מושקט,  המרכז הרפואי "רבין",  בית החולים מאיר,  פרופ' אהוד דודסון,  מינוי,  שירותי בריאות כללית
תגובות
אנונימי/ת
04.01.2019, 16:14

חשוב מאד המרכיב המשפחתי של מנהלי בתי החולים : האם נשואים ? האם הורים לילדים ? איך מתנהלים החיים בתא המשפחתי שהם בנו וכו' .
מנהל שהוא הורה מסור, בן זוג לדוגמא לרעייתו מחונן בסבלנות, בסובלנות, עם רגשי אחריות ומחויבות לזולת .
מצפים שהמערכת תשלים נתונים אלה בגליון הבא הקרוב.

אנונימי/ת
16.01.2019, 10:35

הערה עלובה והומופובית.

24.04.2023, 07:16

הערה מטופשת, מיושנת ואינה מתאימה לפורום ברמה כזו בכלל.